Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2014 21:54 - ПЪЛНОЛУНИЕ
Автор: ivoki Категория: Изкуство   
Прочетен: 5213 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 14.05.2014 22:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image


     В мълчанието си се обърнах към себе си. Потърсих и намерих онова равновесие, което ми беше необходимо, за да преодолее една болка от неразбиране и несподелени чувства с много близки за мен хора. Болките не минават и не се забравят, просто свикваме с тях. Важното е да сме простили и да не сме оставили в себе си чернилката от поведнието на тези, за които сме дали всичко от цялата си душа и сърце, а сме получили само недоволство, упреци и ескалиращи претенции , безразличие, липса на съпричастност.....
Прошката не е слабост. Прощават силните. Умните помнят , за да не грешат пак, само глупавите си повтарят грешките. Ние в повечето случаи сами си слагаме примка на шията с нашата безнадеждна обич и привързаност.

image

Вглеждайки се в себе си усетих душата си, която е частица от Бога и е безсмъртна , както е  безсмъртен и самият Творец. Осъзнах, че ако съм наранен, то е наранена физиката ми, умът ми, а не душата ми, защото когато съм правил нещо то е било от душа , без очакване за благодарност, реванш или нещо друго. Умът , тялото са тези, които са очаквали....и не са получили. Душата ми е ликувала, защото е била огряна от светлината на доброто, което е излъчвала, когато е давала.
   Докосването до Бог в себе си намирам спокойствието, сигурността, равновесието , които ми дават мир.

image

    Поверието казва , че пожеланото в нощта на пълнолуние се сбъдва. Аз не вярвам в поверия. Но какво ни пречи да помечтаем в тази нощ и душата ни да се преизпълни с обич, мир , равновесие, музика и лунна светлина?



image








Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Прекрасно но и
15.05.2014 08:05
толкова тъга ivoki!
толкова тъга ivoki! Твоята душа е толкова далеч
напред.За това според мен трябва да се поддържа този
много важен и необходим за хармонията в нас баланс
ум , дух ,тяло!Иначе страдаме!
Пожелавам ти най-искрено желанията ти да се сбъднат!
Поздрави!
цитирай
2. ivoki - НЕКА НЕ ЗАБРАВЯМЕ
15.05.2014 11:03
emi1ts написа:
толкова тъга ivoki!
толкова тъга ivoki! Твоята душа е толкова далеч
напред.За това според мен трябва да се поддържа този
много важен и необходим за хармонията в нас баланс
ум , дух ,тяло!Иначе страдаме!
Пожелавам ти най-искрено желанията ти да се сбъднат!
Поздрави!

Нека не забравяме, че сме в категория "ИЗКУСТВО".........
Иначе , докато усещам Бог в себе си, Който ме води и ме учи как да постъпвам, спасява ме в най трудните ми мигове, дава ми уроци, които се старая да научавам, спасява ме от енергийните -духовни вампири и ме води по пътя към Него, аз имам желаното от мен равновесие и мир в душата си по отношение на баланс в тяло, ум душа, където безсмъртната частицата от Бог душата е водеща , а тялото и умът и' служат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3812391
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930