Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2018 05:59 - За творчеството на Цветан Войнов
Автор: voinov50 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3333 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 11.11.2018 09:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Съботно - неделно: image:)

Тук ще поставя едни интересни коментари, които могат да се отнасят за всекиго:

– Независимо, че досега се интересувах само от книги за личностно развитие и смятах худ. литература за загуба на време, сега мога да кажа с чисто сърце: …, заслужаваше да го прочета. И всеки българин трябва да го има на лавицата в шкафа си и от време на време да се връща и да препрочита. За мен бе истинско удоволствие.
– Може да се окаже, не може - ами май това са най-силните неща написани на един дъх, които съм прочел в последно време и през последната година. С тези си работи се явяваш като най-силният автор в нашата Пиринска област за последните десетилетия…
– Един истински празник за сетивата. Ти пиши, ние пък ще четем…
– Многоцветен, на моменти неочакван, в други каращ ме да се изхиля невъздържано, а на няколко пъти и да изхлипам – не може да не го направиш, когато те сграбчи за гърлото и сълзите отгоре бликнат, но това са едни малки вълшебни моменти, когато ти не си при себе си, а си там, в действието и се чувстваш дълбоко съпричастен…
– Хе-хе, знаеш ли, и аз бях там, бях в доспехите на амазонката и държах меча и аз отрязах кратуната на Никифора. image;) 
– Пак си пуснал такива неща, като Хайтов, караш българщината да избуява.
– Явно доста си научил от Йовков, Пелинко, Радичков, Хайтов - или пък си го имаш генетично, така някъде изотвътре…, зрънцето дадено от дедо Господа на малцина. А, и от Талев има нещо в теб. Ясно е, че светиш с онази светлинка, и изправен така високо нагоре над другите, ще те брулят много силни ветрове, да си го знаеш…
– Ти знаеш ли, че ме накара да ревна, как не те е срам image;) Беше като на филм, толкова се бях унесла, толкова движение имаше в иначе уж къси разкази. Ето там е майсторството – да кажеш толкова много неща с толкова малко думи… Друг път няма да ги чета, за да не рева отново - но ще те купувам за да подарявам на другите, за да видят какво е готино вълнение… image;) 
– Сладкодумник си тииии…, наистина сладкодумно разказваш…
– Това е едно диамантче, за което, дори самата аз не знаех - признавам си , не се срамувам да го призная…, това е автор, който… 
– Така, по този начин се явяваш като най-добрият автор за Благоевградска област, за югозапада, за последните 20 години…
– И снимки си направих с книгите, да знаеш. И ще ги пусна в нета!  
– В денят на будителите пооздравявам нашият будител ........ с пожелания все така да не се дава и да пише... пише... пише... до сетният си дъх.
Някои сега от вас ще си познаят коментарите. image;)


https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=cPiCejN-Wek  




Гласувай:
6



1. katan - Ехааа:)!
10.11.2018 12:06
И ти се завърна!
Пиши, пиши, пиши!
Усмихвай и разплаквай и пак пиши,пиши, пиши!
цитирай
2. voinov50 - Благодаря, Катя!
10.11.2018 13:02
katan написа:
И ти се завърна!
Пиши, пиши, пиши!
Усмихвай и разплаквай и пак пиши,пиши, пиши!

Забравил съм как се пускат снимки тук в блога, не ми се получава,
та не успях да кача нито едно фото. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinov50
Категория: Изкуство
Прочетен: 1104966
Постинги: 162
Коментари: 1608
Гласове: 19555
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930