Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2019 18:33 - ЙОНАТАН
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 599 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато с вихър черен
животът стане ад -
един приятел верен
е повече от брат.

В душата да те тачи,
с ръце да те крепи.
И с тебе в неудачи
да страда и търпи.

Той може да е малък
и дребничък на вид,
но в него Дух разпаля
Завета на Давид.

Приятел да ти стане.
До Кръст да прокърви...
Яви се, Йонатане!
От Бог ми се яви!

Ясен Ведрин
(Птицата в теб)


Тагове:   Давид,   Йонатан,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Това стихо ми напомня за едно друго:
21.10.2019 22:33
С ДУХА НА ДАВИД

Един Давид в духа ми Те обича,
Един елен в душата ми пъхти,
Небето дай му, Господи! Да тича!
Да бъде там, където Си и Ти!

Със арфа Любовта Ти да възнася!
И всяка струна - Теб да прозвъни!
Пътеката Ти Свята да оглася
по всичките била и планини.

Един Давид в сърцето ми Те хвали!
Един слуга, на който Ти Си Цар!
И сто живота вътре в мен едва ли
ще стигнат да възпеят Твоя Дар!
цитирай
2. vedroley - С ДУХА НА ДАВИД Един Давид в духа ...
21.10.2019 22:38
planinitenabulgaria написа:
С ДУХА НА ДАВИД

Един Давид в духа ми Те обича,
Един елен в душата ми пъхти,
Небето дай му, Господи! Да тича!
Да бъде там, където Си и Ти!

Със арфа Любовта Ти да възнася!
И всяка струна - Теб да прозвъни!
Пътеката Ти Свята да оглася
по всичките била и планини.

Един Давид в сърцето ми Те хвали!
Един слуга, на който Ти Си Цар!
И сто живота вътре в мен едва ли
ще стигнат да възпеят Твоя Дар!


Цитираш един от любимите стихове в сърцето ми, приятелю! Той е все още там, и ще стои, за да посрещна един ден с него Царя на царете и Господ на господарите! Амин! Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882878
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031