Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2012 00:05 - НЕ ИСКАТЕ...
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1281 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕ ИСКАТЕ И НЕ ХАРЕСВАТЕ МОЛИТВИ...... ЧЕТЕТЕ ИЗБИРАТЕЛНО....... НЕ ВЯРВАТЕ.....
А КОЛКО МАЛКО Е НУЖНО.... ПШЕНИЧЕНО ЗРЪНЦЕ ВЯРА И МОЖЕ ДА ПРЕМЕСТВАТЕ ПЛАНИНИ...... И ДА ИМАТЕ ВСИЧКО.....
НЕ ОБИЧАМЕ ДА СЕ МОЛИМ...... ИСКАМЕ ДА СМЕ  "ВЕЛИКИ". ДА ИМАМЕ ВСИЧКО МАТЕРИАЛНО СЕГА В ТОЗИ МИГ !!! А С КАКВО ГО ЗАСЛУЖИХМЕ? НАШЕТО ЕГО Е НАД ВСИЧКО ! ЗАЩО ? КАКВО НИЕ ДАДОХМЕ ЗА ДА ЗАСУЖИМ ТОВА КОЕТО ИСКАМЕ ????
ТОЗИ МАТЕРИАЛЕН СВЯТ...... А ДУШАТА НИ ? НЕ ВЯРВАТЕ, ЧЕ САМО ТЯ Е БЕЗСМЪРТА И ВЕЧНА ? ЧЕ ОСТАНАЛОТО Е ТЛЕННО И ИЗЧЕЗВА ? КОЛКО Е ГОЛЯМ ЕДИН ГРОБ ? 2,00 НА 1,00 НА 1.50 М.КАКВО ЩЕ ЗАНЕСЕМ ТАМ ??? ЕДИНСТВЕНО ДУШАТА СИ, КОЯТО Е САМО 4 ГР., НО Е ВЕЧНА.........

    КОМЕНТИРАЙТЕ !!!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Защо
09.09.2012 21:20
си мислим, че душата е вечна? Защото ни е страх от смъртта. Няма нищо лошо да умреш, без ад или рай. Защо трябва да има нещо друго отвъд като наказание или награда..голям страх, голямо чудо. Цветята умират, животните умират, ама ние сме с вечна душа, "специални"..това не го вярвам. Всъщност някои хора са талкова проклети и жестоки, че наистина за тях би трябвало да има Ад, но аз лично нямам зор за рая. Такива облаги не ме блазнят.
цитирай
2. ivoki - Троia,
09.09.2012 22:02
Очевидно, имаш да извървиш дълъг път за да по мъдрееш . Има доста голяма разлика между нас - хората и растенията и животните. И това е именно нашата душа. Ако се възприемаш като животно или растение, ок. Такъв ще е и живота ти , като тези на безсловесните и просто ще се превърнеш в част от хранителната верига.....Личен избор..... Защо пък не? Аз съм осъзнал душата и Бог в мен, много пъти ...... Бях и в кома, известен период от време, в отвъдното. Мога много да говоря по темата, но не с растения и животни. Успех приятелю !!!
цитирай
3. asspasia - Душата
09.09.2012 23:01
Всеки има избор, всеки прави своя избор... Имам наблюдения върху мои познати...молят се сякаш поръчват нещо на Дядо Коледа... Грозно и обидно е... Не знам какъв ще е моят път, но не бих искала да е като техния...
цитирай
4. ivoki - asspasia,
09.09.2012 23:11
Говорим за различни категории хора. Всеки има право на своя избор....
цитирай
5. troia - Не знам
10.09.2012 21:17
колко ти е възвишена душата, но по начина по който ми отговори, се опитваш да ме засегнеш, а не да се аргументираш. Щом си по-висш от мен и от всичко живо около теб като животни, растения, природа, няма да ти отнемам от времето.:))
цитирай
6. ivoki - Троia,
10.09.2012 21:49
Извинявай, ако съм те засегнал. Не съм искал. Напротив ! Уважих изборът ти ! А , че човек е по висш от животните и растенията, мисля, че не е е предмет дори за обсъждане. Ти си добавил и Природата , аз не съм я споменавал. Както и не съм споменавал понятието "възвишена". Моята душа е като на всеки човек , нищо повече. Ако имам някакво "предимство, то е че съм осъзнал , че не на тялото и умът трябва да сме слуги, защото те са тленни, а душата вечна.... на нея трябва да служим, както Бог е повелил.
Още веднъж се извинявам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3822703
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930