Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2012 12:25 - МОЖЕ И ДА НЕ СИ !
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6922 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Може да не си първият мъж в живота ѝ, нито последният, нито единственият. Тя е обичала и преди, може би ще обича отново…Но ако тя те обича сега, какво друго има значение?
Тя не е перфектна, ти също не си, и е възможно двамата никога да не сте перфектна двойка.
Но ако тя може да те разсмее, да те накара да премисляш и признава, че е човешко да се греши, дръж я и ѝ дай всичко, което можеш.
Тя може да не мисли за теб във всяка секунда от деня, но ти е дала част от себе си, за която знае, че може да разчита – сърцето си. Така че не я наранявай, не я променяй, не я анализирай и не очаквай от нея повече, отколкото може да ти даде.
Усмихвай се, когато те прави щастлив, когато те ядосва – кажи ѝ, а когато я няма…ще ти липсва."


                                                                                                                                                                                     
Боб Марли




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ВСИЧКИ ПОСТИНГИ.....
11.09.2012 13:02
анонимен написа:
ami za tva si zeh robin ,2 v edno tei de i priatel i dajet ri csi stane i sapriuga i lubovnica,praiteli falta na takviz.

.... КАТО ТОЗИ ПО ГОРЕ, НАПИСАНИ НА ЛАТИНИЦА И НЕГРАМОТНО , ЩЕ ИЗТРИВАМ !!!
цитирай
2. asspasia - Обичай я ! Целувай я много ! Не доп...
11.09.2012 15:56
Обичай я ! Целувай я много ! Не допускай да изтече между пръстите ти като пясък !
Защото после ще я виждаш навсякъде... Ще си спомняш как снежинките се лепят в косата и, а като се вгледаш няма да има нищо. Илюзия на ума...
цитирай
3. krysy - :)
11.09.2012 18:32
Красиви думи и една красива песен:
http://www.youtube.com/watch?v=9KWSgRqi8d4&feature=related
Хубава вечер!
цитирай
4. ivoki - БЛАГОДАРЯ ВИ !
11.09.2012 22:38
ПИШЕТЕ !
цитирай
5. studopor - Не става!
15.09.2012 12:54
Наскоро (или пЪк беше 1 дума...?) приключи 2-годишната ми врЪзка с момиче, което много обичах. Да, карали сме се и преди, имали сме добри и лоши моменти. Но тя се запозна с друг, в началото твЪрдеше, че са само приятели, после ми сподели, че го харесва, след време ми каза, че не знае какво изпитва кЪм мен. Каквото и да се опитах да направя, за да сме заедно и нещата да се оправят, не се получи. Сега тя е с него, а аз си ближа раните.
Не исках да я променям. Макар тя да слушаше чалга, а аз рок - за мен тя беше прекрасна. Макар тя да нямаше много познания за живота, а аз да - не се опитвах да й ги наливам като с фуния и да я карам да се чувства глупава. Исках я точно такава - несЪвЪршена като цяло, но перфектна за мен!
Преди време бих се сЪгласил изцяло с написаното, но сега вече знам - независимо как се отнасяш с един човек, накрая врЪзката ви винаги приключва. Рано или кЪсно на единия му писва и си хваща пЪтя, а другия остава като с отсечени колене... Не я мразя. Никога няма да я намразя. Тя просто последва сЪрцето си. Мразя това, че не е до мен и никога повече няма да бЪде...
цитирай
6. ivoki - Studopor,
15.09.2012 13:00
МНОГО СИ ПРАВ ! НА СИЛА НЕ СЕ ПОЛУЧАВА !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3800951
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031