Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2012 14:48 - ОСТАВИ СЕ ОТ МЕН / едно прекрасно стихотворение/
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 721 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Остави се от мен,

докато не съм напълно загубена за теб!

Докато не изчезнат от устните ми

и последните плодове на топлината към теб!

...Докато не изчезнат от очите ми

и последните зрънца светлина,

дето хвърлям върху лицето ти!

Докато не заглъхнат ушите ми

за всяка твоя дума за прошка!

Остави` се от мен,

докато не изчезна напълно от теб!

Зазвънял е вече звукът на моето бягство от теб!

Думите на равнодушието ти

са по-непоклатими

и от най-тежкия камък върху гробна пещера!

Не зная дали сили ще имам

след четвъртия ден да изляза под него,

ако не чуя любимия Му глас : стани!

Не зная дали ще мога,

затрупана от бездушието ти,

да чуя и една въздишка на присъствието Му вън.

Остави се от мен,

докато още имам лъчите на щастие,

дето ти проправят път!

Моето бягство ще ги скрие,

не защото са твои и мои,

а защото са нашата светлина на взаимност!

Докато още викам към Него

от гроба на забравата,

се остави от мен!

Докато още казвам името Му,

за да те защитя от безплодността,

те моля, се остави от мен!

Как да изнеса тялото си

от немилостивостта на твоя поглед,

пред Него, не зная!

Цялото е покрито с повивки

- като броня - срещу стрелите

на непримиримостта ти,

дето си проправяха път към мен

и ме покриха със смъртоносни рани,

дето разкривам пред Него,

понеже заповядва да развият повития.

Не зная какво ще ми причини слънчевата светлина,

като падне саванът,

който се спусна с разочарованието от съприкосновението ни!

Не зная с какво ще отмия зелените палци пясък,

дето паднаха в пролуките на повивките,

след ръцете ти,

дето понесоха знанието ни един за друг

към среща със злополуката!

Не зная как ще те погледна с новите си очи,

след като изляза от престоя си в СМЪРТНАТА СЯНКА

НА СЪМНЕНИЕТО В ЛЮБОВТА НИ!

                                                        Веска Илиева /Захумски песни/
    




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anaevada - Прекрасно!
16.09.2012 16:16
Разкош!
Поздрави,
Тита
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3822918
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930