Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 17:56 - СПЕШНО !
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 965 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕДНА ПЕСЕН НА "ФОРИНЪР" С ТЕКСТ:
1.Не си срамежлива,въртиш се наоколо
искаш да полетиш,не искаш да усещаш
краката си по пода..
не си лягаш-няма да се умориш
искаш да живееш,
искаш да се движиш в ритъма на музиката...

Имаш огън във вените си
изгаря те,но ти не чувстваш болка
желанието ти е безумно
няма да се спреш докато не го направиш отново..

Но докато гледам в очите ти,понякога се чудя
че може би си мислиш за някое друго момче
но аз знам,да знам как да се държа с теб
ето защо ми звъниш посред нощ...

ПР:Казваш че е спешно
толква спешно,толкова спешно
само почакай и ще видиш
колко спешна може да бъде любовта ми
спешна е!

2.Играеш си игрички с мен
ти си навсякъде но същевременно
си толкова трудна за откриване
знам от какво се нуждая
и се нуждая от него спешно..
Да има едно нещо което ни свързва
това е нуждата ни един от друг
по всяко време навсякъде...

Става толкова спешна
толкова спешна
знаеш че е спешна
искам да ти кажа че и за мен е така
толкова спешна
само почакай и ще видиш
колко спешна любовта ни може да бъде
спешна е!

Ти каза че е спешна
направи го сега,направи го бързо
давай сега,давай бързо
трябва да-побързаме спешно е
искам го бързо
спешно спешно,нуждая се
спешно спешно,нуждая се
спешно спешно,нуждая се
спешно спешно,нуждая се
толкова спешно нуждая се
спешно е!!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jP3kyG71W2Q#!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ket1baloo
24.09.2012 21:01
Не опорочавай блога ми !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3800541
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031