Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2014 21:14 - ТЕСТ ЗА ТОВА СТРУВА ЛИ СИ ДА ПИША
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2636 Коментари: 5 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Участвайки в служенията в храма безкрайно се радвам на всеки мирянин посетил храма.Понякога си позволявам да запитам: Искате ли да споделя нещо , което знам ? Понякога получавам потвърждение, понякога не. Кога се намесвам ? В повечето случаи когато виждам, че не се полага кръстен знак, а някакво безсмислено ръкомахане,без никаква стойност, целуване на пръсти, когато се ”маже ” с ръце по иконите с цел“зареждане“, когато в определени моменти не се спазва необходимото уважение и поведение в даден момент на службата и т.н. Знам, че в повечето случаи това става от незнание, а не от злонамереност, а и в храма не е място да се ограмотяват хората и за това замълчавам.

Много от тези с които съм разговоарял обвиняват свещениците , че са виновни , че не казват какво трябва да се прави.Ако преди 1989 година имахме оправдание за нашето духовно невежество, нямаше книги, нямаше Интернет, атеизма беше държавна политика, то сега нямаме такова оправдание. Информация има от всякъде и всякаква. И не свещенниците са длъжни да ни ограмотяват.

Аз всяка неделя с мои приятели от храма пия кафе и провеждаме беседи, полезни и за мен и за тях. На едно съвсем човешко разбираемо ниво. Споделям , моите познания и опит в Православието. Виждам , че и в блога ми, както и на други места, където пиша има интерес. Тук за 16 месеца, от както направих блога, ме посетиха и прочетоха над 1/4 милион . Което прави над 500 посещения всеки ден. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !
В желанието си да бъда полезен на всички, които искат да научат повече за вярата, Православието, поведението в храма, какви са богослуженията на един разбираем език кации, но:

    ЩЕ ПИША И ПУБЛИКУВАМ ПО ТЕМАТА САМО АКО ПОНЕ 30 ДУШИ ПРОЯВЯТ ИНТЕРЕС.

    Знаете как се прави !

 





Гласувай:
16



1. анонимен - Не се хаби. Религиозните тук са една ...
12.01.2014 21:31
Не се хаби. Религиозните тук са една шепа. И дори и това е много.
цитирай
2. metlichina - хубава тема...
13.01.2014 10:25
но защо се приема, че се "маже" по иконите, когато хората докосвайки ги с благоволение имат усещане, че се докосват до святостта... до Бог..
цитирай
3. distrelets - Според мен си заслужава!
13.01.2014 16:36
Лично според мен, дори и 5 човека да проявят интерес си заслужава да публикуваш статии, свързани с Православието. Защото може да се появи 6-ти, 7-ми и т.н. Успех, Ивоки!
цитирай
4. flymore - Защо тест, Ивоки?
13.01.2014 21:04
В блога ти влизат хора по желание. Всеки намира онова, което му е необходимо в момента. Щом те е посетил, прочел, нещичко винаги остава в съзнанието му.
Пиши, не спирай!
Хубава вечер от мен!:)
цитирай
5. tota - И аз ще напиша:
14.01.2014 11:43
Пиши, не спирай!

Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3821850
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930