Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2014 18:30 - БОЛКАТА Е ЛИЧНА МЕТАФОРА
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11489 Коментари: 7 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не разпитвай
image
Болката е лична метафора. Твърде лична…Затова не търси обяснения, не налучквай причини и не разпитвай за ураганите в чужди сърца, за изгубените вселени, за счупените огледала. Празното любопитство е по-страшно от премълчаните истини. Не разпитвай, освен ако не поискаш да понесеш чуждата болка като своя. Но на това са способни малцина, a и те рядко питат. Разбираш за тях от утехата, от лекотата, тогава, когатo осъзнаваш, че страданието го няма, защото е понесено невидимо и безмълвно, но…не от теб…А в твоето сърце от нечии чужди сълзи са поникнали СЛЪНЧОГЛЕДИ…
                                                                                 
  Автор: m space

В живота си съм преживял много болка , която е довеждала до духовен и физически срив болшинството от хората, които познавам. Е еее, аз оцелявам и мисля, че имам висок дух, макар, че нямам много мотиви да живея, оценявайки, че в живота си съм постигнал повече от колкото съм очаквал и нямам нови амбиции. Не обичам да споделям личните си емоции , било те позитивни или негативни. Споделям жизненият си опит като персонални изводи от изживяното, но без да налагам нищо на никого. Дълбоко ценя и уважавам личното пространство на всекиго, както и своето . Често ме обвиняват в липса на интерес , към проблемите на околните и в същият момент ме използват като изповедник , но...... само за негативни неща. Моята повишена чувствителност , често ме срива след подобни изповеди , защото съпреживявам всичко с тях и се мъча да помогна. Понякога, когато те самите осъзнаят , че имат проблем успявам да съм им полезен.
Попадайки на горният текст, се зарадвах, че не само аз мисля така и за това го споделих с вас.







Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. distrelets - Намерил си текст с много дълбок смисъл
14.06.2014 21:18
Тъжен, но истински. Май повечето най-истински неща са тъжни. Пожелавам ти хората, които споделят с теб , да те даряват с радостни и вдъхновяващи вести и мисли. Лека и романтична вечер от мен, Ивоки!
цитирай
2. flymore - В болката проглеждаме!
15.06.2014 07:54
Благодаря отново, Иво! Нека има по-малко болка по света!!!
Желая ти усмихнат живот с истински приятели!
Цветна неделя!
цитирай
3. jelezov - "Е еее, аз оцелявам и мисля, че ...
15.06.2014 11:58
"Е еее, аз оцелявам и мисля, че имам висок дух, макар, че нямам много мотиви да живея, оценявайки, че в живота си съм постигнал повече от колкото съм очаквал и нямам нови амбиции." Тази мисъл на автора не разбирам и не споделям. Въобще не мога да си представя битието на човек, който е постигнал повече от това, което е очаквал (и желал). Ако той стане прототип за перото на талантлив романист, същият би го описал като самодоволен бюргер.
цитирай
4. jelezov - Минути след като написах горния ...
15.06.2014 12:23
Минути след като написах горния Коментар, попаднах на това стихотворение на Георги Бонев . Сметнах, че е подходящо за случая.

РАЗМИСЪЛ

НАВЯРНО ТУК ЩЕ СВЪРШИ МОЯТ ДЯЛ.
НА ЧУЖДАТА ЗЕМЯ ЩЕ ЛЕГНА В СКУТА.
И В НЕЯ, ВЕЧНИЯ СИ СЪН ЗАСПАЛ,
НЕ ЩЕ МЕ РАДОСТ, НИТО СКРЪБ РАЗБУТА.

АЛА НАД МЕНЕ ОЩЕ ЩЕ СЕ ЛУТА
ТРЕВОЖНИЯТ ВЪПРОС, КАКВО СЪМ ДАЛ
АЗ НА НАРОДА СИ. ЩЕ ТРЕПКА ЖАЛ
ЗА ВСЯКОЯ ПРОПУСНАТА МИНУТА.

БАЩА МИ ПОСТРОИ ЕДНА ЧЕШМА,
ПОТОМЦИ ЗАЖАДНЕЛИ ДА РАЗХЛАЖДА.
КАКВО ЩЕ ДАМ НА РОДНАТА ЗЕМЯ?

ЩЕ УТОЛЯТ ЛИ НЕЧИЙ ГЛАД И ЖАЖДА
СЛОВАТА, КЪМ КОИТО СЕ СТРЕМЯ,
ЩО МОЯТА ДУША СЪС МЪКА РАЖДА?
цитирай
5. ivoki - БЛАГОДАРЯ !
15.06.2014 18:07
distrelets написа:
Тъжен, но истински. Май повечето най-истински неща са тъжни. Пожелавам ти хората, които споделят с теб , да те даряват с радостни и вдъхновяващи вести и мисли. Лека и романтична вечер от мен, Ивоки!

цитирай
6. ivoki - ПРЕКРАСНО
15.06.2014 18:18
jelezov написа:
"Е еее, аз оцелявам и мисля, че имам висок дух, макар, че нямам много мотиви да живея, оценявайки, че в живота си съм постигнал повече от колкото съм очаквал и нямам нови амбиции." Тази мисъл на автора не разбирам и не споделям. Въобще не мога да си представя битието на човек, който е постигнал повече от това, което е очаквал (и желал). Ако той стане прототип за перото на талантлив романист, същият би го описал като самодоволен бюргер.


ПРЕКРАСНО и уникално е , че сме различни. Иначе този свят би бил ужасно скучен, изграден само от познати до болка неща.
Когато нечия мисъл събужда размисли, няма значение дали са позитивни или негативни тя има стойност. Иначе е само едно празно - бла, бла, бла....
За да разберем и приемем на 100 % някого , трябва да обуем неговите обувки, да облечем неговите дрехи /разбирай алегорията/ и да извървим неговият житейски път.
Останалото са нашите предположения плот на нашият жизнен опит и познания.
Благодаря ти Jelezov, че ме посети и изказа мнение и за стихът благодаря.

цитирай
7. metlichina - А в твоето сърце от нечии чужди сълзи са поникнали СЛЪНЧОГЛЕДИ…
18.06.2014 23:19
благодаря, че сподели... а музиката наистина е много красива..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3793012
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031