Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2014 01:31 - ЕСЕНТА........ ЛИЧНИ ПРЕЖИВЯВАНИЯ.
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5921 Коментари: 10 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес след службата в храма и регулярната Православна беседа пред чаша кафе с моите приятели , обсъждайки Евангелският текст за притчата за сеяча, останах сам, а не можех да се прибера в килията си. Причината е "ария"  от друга опера..... От много години не бях ходил на кино сам , но и това ми се случи днес. Филм -приказка... Даааа..... но остана много време .  Запалих колата и се качих в планината на място което съм водил само най-близките, любими хора, роднини. От години не  бях ходил там сам. Преди ходех често вечер сам за релакс. Карах бавно и се наслаждавах на природата.В колата звучеше радио "Класик FM" и в душата ми имаше покой, макар и сам, но в общение с Бога.Така, там, изгледах и залеза по една пътечка с прекрасна гледка .Спомени.... мисли...... несподелени чувства..... минало , един живот...... Ех..... толкова ли много исках ?? Малко обич, нежност, съпричастие, ръка в моята ръка в болка и радост..... Ех.... не се получи... Къде сбърках ????
    Като се прибрах , разрових моите архиви и сега споделям с вас красиви снимки от есента на фона на есенна музика, провокиран от  днешния ми ден.


    image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


Имам още много есенни снимки, ако ви хареса постинга ми /знаете как да разбера/ ще публикувам още..
.






Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Благодаря за това вълшебство - в ...
13.10.2014 07:02
Благодаря за това вълшебство - в утрото на новата поредица работни дни тази красота действа като допинг! Спорна седмица и на Вас!
цитирай
2. emi1ts - Чудесно
13.10.2014 08:55
преживяване с удивително излъчване е твоя постинг!Красота,спокойствие,релакс!
Поздравления!Хубав ден и успешна седмица!
цитирай
3. joysii - " Карах бавно и се наслаждавах ...
13.10.2014 10:13
" Карах бавно и се наслаждавах на природата.В колата звучеше радио "Класик FM" и в душата ми имаше покой, макар и сам, но в общение с Бога."
....................
Прекраасно казано...случвало ми се е да го изпитвам. Чувството е невероятно - спокойствие, покой, допълнени от музика в унисон с душевния мир.
Ти в мислите и сърцето си си толкова близо до Бог. Понякога ти се възхищавам.
цитирай
4. faktifakti - хареса ми твоята есенна изповед
13.10.2014 11:12
и чудесните снимки.
усмивки
цитирай
5. stela50 - Защо винаги търсим вината и грешките в себе си...
13.10.2014 11:31
дори в най-прекрасните мигове в съприкосновение с природата
нещо дълбоко заложено в душите ни, сякаш все дълбае...
Обичам есента, снимките и музиката топлят и докосват тънки струни,
бързат спомениете незабравими... а сърцето си взима по малко
от това неземно усещане, трупа топлинка, нежност, красота...
Благодаря, Ивоки, за споделеното преживаване...
Изпращам ти слънцето, синевата, красотата
на този почти летен есенен ден !
цитирай
6. ivoki - БЕЗКРАЙНО БЛАГОДАРЯ
13.10.2014 13:59
НА ВСИЧКИ, КОИТО МЕ ПОСЕТИХТЕ И БЯХТЕ СЪПРИЧАСТНИ СЪС СПОДЕЛЕНОТО ОТ МЕН.
цитирай
7. lubovakoniamash - Здравей Иво....
13.10.2014 14:31
Вълнуващо преживяване си имал казваш:" .....и в душата ми имаше покой, макар и сам, но в общение с Бога"... мисля, че Божията воля никога няма да те отведе на място, където Божията благодат няма да може да те защити.
Хубава ден!
Поздрав Дора
цитирай
8. distrelets - Докосна ме с тази изповед
13.10.2014 16:30
и аз също ти благодаря! Невероятни снимки, топлина и дълбочина на споделеното. Преживявала съм подобни дни.
Поздрави, с пожелание за топла и споделена есен!
цитирай
9. flymore - Ех...
13.10.2014 19:14
Красив сезон, пресъздаден чувствено...
Да ти е топло, Иво!
цитирай
10. benitta - Споделяй по-често - за мен е инте...
16.10.2014 11:32
Споделяй по-често - за мен е интересно да те видя в такава светлина.
Имаш романтична душа, а по отношение на самотата - както ми отговори Диди (distrelets) в един постинг: всеки е сам, сам в чувствата и решенията, дори и когато е заобиколен от тълпа приятели. Усамотяването сред природата поражда пречистващ вътрешен диалог и това е много ценно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3801241
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031