Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2016 19:29 - ЗА ЗВЕЗДИТЕ И ОЩЕ НЕЩО...
Автор: ivoki Категория: Изкуство   
Прочетен: 6380 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 01.04.2016 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

НОЩЕМ ЩЕ ГЛЕДАШ ЗВЕЗДИТЕ...

– Нощем ще гледаш звeздите. При мен всичко е съвсем мъничко и затова не мога да ти покажа моята. Така е по-добре. За теб моята звезда ще бъде една от звездите… Тогава ще ти бъде хубаво да гледаш всички звезди… Всички те ще бъдат твои приятелки. Освен това ще ти подаря нещо…

Той пак се засмя.
– Ах, мъничък мой, мъничък мой, обичам да слушам този смях!
– Тъкмо това ще бъде моят подарък… ще бъде както с водата…
– Какво искаш да кажеш?
– Хората имат различни звезди. За тези, които пътуват, звездите са водачи. За други са само малки светлинки. За учениците те са проблем. За моя бизнесмен бяха злато. Но всички тези звезди мълчат. А ти ще имаш звезди, каквито няма никой друг…
– Какво искаш да кажеш?
– Тъй като аз ще живея на една от тях, тъй като аз ще се смея на една от тях, когато погледнеш нощем небето, ще ти се струва, че всички звезди се смеят. Ти ще имаш звезди, които знаят да се смеят!
И пак се засмя.
– И когато се утешиш (човек винаги се утешава), ще се радваш, че си ме познавал. Винаги ще бъдеш мой приятел. Ще ти се иска да се смееш заедно с мен. И понякога ще отваряш прозореца, ей така, за удоволствие… И твоите приятели много ще се чудят, когато видят да се смееш, загледан в небето. А ти ще им кажеш: “Да, звездите винаги ме карат да се смея!” И ще те помислят за луд. Ще ти изиграя много лош номер…
И пак се засмя….
– Ще бъде все едно, че вместо звезди съм ти дал цял куп малки звънчета, които знаят да се смеят…

                  
Из “Малкият принц”, Антоан дьо Сент-Екзюпери   

 

 

image







Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tryn - Чудесно, Иво!
11.03.2016 23:26
Чух смеха на звездите и се усмихнах.
Благодаря! :)
цитирай
2. lubovakoniamash - Кой не харесва "Малкият принц" на Екзюпери? Само този, който не го е разбрал може би.
24.03.2016 14:05
"– И когато се утешиш (човек винаги се утешава), ще се радваш, че си ме познавал. Винаги ще бъдеш мой приятел. Ще ти се иска да се смееш заедно с мен. И понякога ще отваряш прозореца, ей така, за удоволствие…"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3792985
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031