Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 19:02 - 22 НОЕМВРИ -ДЕН ЗА ТРАУР ЗА МЕН
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1193 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 13.12.2017 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Приседнах под старият кипарис,
на пейката до китният чимшир.
Снегът покрил е земята черна,
но моята душа остана верна,
на спомена за теб, сине мил....
Пред гроба ти дойдох и днес
да се поклоня и да очаквам вест,
кога дошло е моето време,
да тръгна, от този чужд за мене свят
така като ти си тръгна и остана богат.
Стоях безмълвен пред студеният гроб,
сняг, мир и приведени клони.....
Няма вече болка и отчаяние,
може би защото осъзнах
Този живот не е моето желание,
от отвъдното не ме е страх....
Нямам стремежи и мечти
мисълта за земята не ме гнети.
Кандилцето във фенера е малка звезда,
пътеводна в пътя към неизвестността....
към теб се стремя , о Боже Велики,
в края Ти ще ми дадеш радостта,
на несбъднати мечти в моята душа....
Почивай в мир единствена истинска обич !!!

Взех шепа от черната земя,
тази земя, която от мен те взема
преди двадесет години.
На гроба ти съм аз сега
и сълзите капят една по една.....

image

Времето лекувало....
вятър и мъгла....
Има болки, които не минават
траур и мъка не отзвучават.
Има хора, които си отиват
и отнасят с тях и част
от нашата душа......

Почивай в мир, синко !
Сърцето ми се пресуши
и саката остана душата ми.

Годините минават
и аз още съм жив сега,
но какво от това ?
Как се живее с половин душа?

Как да се зарадвам на света
на слънцето , на луната
на цветята дори ,
когато в сърцето ми гори
болката , която не минава ?

Какво да очаквам ?
И мен земята да ме приюти... ?

Синко мили , не си умрял
защото в мен си жив
макар и само като спомен.....

..........
Каква беше тази моя съдба......

image

 


 

 

 






Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3800972
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031