Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 22:51 - МОЯТА МОЛИТВА
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1246 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 15.06.2018 23:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз нямам много парички,
но ги раздавам на всички.
Правя го от обич и от душа.
За себе си отделям,
колкото да оцелеля ,
докато Бог реши да ме прибере.
Щастлив съм когато помагам.
А себе си винаги пренебрегвам.
Само Бог знае защо ме търпи на Земята.
Аз бях щастлив да съм Негов инструмент
и доведох много хора до вярата Свята,
много загубени души !
Благодаря ти Господи
За Твоята милост към мен !!!
Сега бавно угасвам
От многото болки сломен !
Но ще си тръгна от този свят
с надежда да мина митарствата всички
Подкрепен от моят Ангел Пазител Христов,
който ми даде в деня на моето Кръщението.

Надявам се пред Страшият съд,
Да застана от Твоята дясна страна !
Помилуй ме Господи и ми прости !
От много години аз нямам нищо
освен Теб , помилуй ме и ми прости !
Моля Те прости ми в сетните ми дни!
Греховно и блудно прекарах живота си.
МОЛЯ ТЕ БОЖЕ ПРОСТИ !!!

Майчице Свята , моли Бога за мен !

Ангели Христови молете се за мен !
Св. Ангеле Христов, моли Бога за мен!
Отивам си от този свят,
не не ме е страх, направих каквото можах
Страх ме е от Страшният Божи съд.
Господи помилуй и бъди Милостив към мен.

Имам една голяма мечта,
Бог да даде всичко,на всички ,
за което се молих всеки ден, от душа !
Помилуй ни Господи и ни прости ! Моля Те!

Дните минават... Приближава смъртта.....
Не се плашете умира само плътта !
Душата остава, защото е вечна .
Смирете се и се покайте ,
това е пътят към Вечността.
Смирете земното си его,
намерете Бог, Той е във вас и ви чака.
Господи, Милостив бъди,
към тези . Които Те търсят
и хлопат на Твоята врата !

.......................
Простете ,че споделих толкова лични неща, но Бог
ми подсказа да направя това!
Амин !

        Из моите "Стари тетрадки"


image

image

image






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ПРОСТЕТЕ МИ !
05.07.2018 20:27
Но това съм аз....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3799434
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031