Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2018 13:37 - Защо съм щастлива?
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1327 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички ние, които ходим на църква, нека бъдем толкова влюбени в Христос, че другите да го виждат и да се приближават до нас.
Казват, че любовта не може да се скрие. Ако сме влюбени в Господа и много Го  обичаме, цялата земя ще го види. И когато другите ни видят радостни и ни  попитат:
- Защо си така щастлив и радостен? Да им отговорим:
-Защото бях при моя Бог, при Христос.А те ще ни питат :
-Къде е Той, и ние искаме да Го видим? Ние ще им отговорим:
- В църквата, ела и ти да го видиш, аз там ходя  това е моята тайна.. за това съм щастлива, нямам друга тайна за щастливото ми лице.
Ходя на св. Литургия в църквата и живота ми се променя. Аз съм щастлива.
Лек и спасителен пост на всички!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Дора. На въпроса защо ч...
27.11.2018 18:25
Здравей, Дора. На въпроса защо човек може да се чувства щастлив мога да отговоря по следния начин: може да бъда щастлив, когато съм постигнал и повярвал в своите възможности. Например през последната година: посадил съм много дървета, направил съм дарение, един от четиримата издатели съм на Сравнителен календар, какъвто не е издаван досега, намерил съм скоро четирилистна детелина, посетил съм много културни мероприятия; исторически възстановки, конференции, онцерти, фестивали, изложби, музеи, участвал съм в две дистанционни бягания с добри резултати и в две плувания на 1 и 2 км., изкачил съм три върхове- първенци на планини, доволен съм от резултатите в блога.
Поздрави!
цитирай
2. pravoslavie - И аз като теб съм щастлива, Доре.
27.11.2018 19:02
Леки и спасителни пости и от мен!
цитирай
3. lubovakoniamash - Благодаря ти Руми...
28.11.2018 09:54
pravoslavie написа:
Леки и спасителни пости и от мен!

Благодаря ти Руми... леки и спасителни пости на теб и Божията благодат и милост да се излива върху теб и близките ти .
поздрави специални,
Дора
цитирай
4. lubovakoniamash - Привет Иване...
28.11.2018 10:01
barin написа:
Здравей, Дора. На въпроса защо човек може да се чувства щастлив мога да отговоря по следния начин: може да бъда щастлив, когато съм постигнал и повярвал в своите възможности. Например през последната година: посадил съм много дървета, направил съм дарение, един от четиримата издатели съм на Сравнителен календар, какъвто не е издаван досега, намерил съм скоро четирилистна детелина, посетил съм много културни мероприятия; исторически възстановки, конференции, онцерти, фестивали, изложби, музеи, участвал съм в две дистанционни бягания с добри резултати и в две плувания на 1 и 2 км., изкачил съм три върхове- първенци на планини, доволен съм от резултатите в блога.
Поздрави!

Благодаря ти за това, че си писал под поста ми !
Радвам се че си щастлив, дано скоро Бог да ти даде да почустваш и оная особенна радост в душата, която не е свързана с нищо земно и материално. Пожелавам ти от сърце, душата ти да се "нахрани" с Божествената любов. Тогава, ще усетиш оня мир в сърцето си и ще разбереш, че цял живот си търсил именно него.Спасителен пост!
поздрави,
Дора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 656973
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930