Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2019 01:38 - ПО ПЪТЯ КЪМ НЕБИТИЕТО .........
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 921 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сега душата ми тръгна към небитието,
когато съм извървял своя земен път,
когато всичко направих от душата и сърцето
За нищо не съжалявам , защото бях аз.
Постигнах повече, от колкото мечтах.
Раздадох всичко , което имах на този свят.
Раздадох го с обич и от душа
И не съжалявам за това.
Никога не очаквах благодарност,
защо Бог ми го даде щедро и даром.
Оставям на земята много материални неща...
Сега тук остава едно тленно тяло,
но не и безсмъртата ми душа.
Отивам при Бога, Творецът мой,
За да се поклоня с обич и да кажа:
„Благодаря Ти Боже за Твоята милост,

и за това , че ми даде радостта
да бъда инструмент в Твоята ръка.
Благодаря Ти за Твоята щедрост, доброта
за всичко, с което ме дари даром и без отплата.
Прости ми Господи , че много пъти Те огорчих
с моите безкрайни грехове без свян.
Благодаря Ти , че беше с мен в земният ми път !“
В митарства , ще мина по пътя към небето....
И моля се на Майчицата Свята и на светите отци
в този мой сетен път душата ми да подкрепят.
Моля се и на Ангела Христов и на Ангелите небесни
да ме спасят и доведат по пътя към небето.
Прости ми, Боже моята несрета и нечистота
и приеми с обич изстрадалата ми душа.

Душата ми е на път към небитието
не страдам и не се плаша от това.
Бог даде ми избор как да живея
Аз избрах как да се случи така.
Благодаря ти Господи и те моля
ПРОСТИ МИ моята суета !

януари 2019 г.  
    IVOKI

image






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3801086
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031