Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2019 20:20 - Градинарски Истории в Картинки
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3277 Коментари: 35 Гласове:
23

Последна промяна: 23.05.2019 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Историята, както всеки би се досетил, е за малката ми любима Градинка, без която не мога )) Работата ми по нея е много, ала дваж повече са удоволствието, вдъхновението, красотата. 

image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image

А най-интересното от историята е, че се учих да снимам с дрона на Сина си. Първият ми опит не бе особено успешен, въпреки добрия ми учител.....защото когато ученикът не е в час за технологиите,  както моя милост, обучението става трудно. 
))  

image


image

За сметка на това пък ви изпращам поздрави от Карлсон, който живее на покрива....)))

image

От покрива винаги има какво чудо да се види...

image
                                 
Не са за пропускане и уникалните обеци на градинарката - пръв и последен писък на модата ;)))

    image


Весели почивни дни и празници на всички Приятели! И извинявайте, че напоследък не успявам да влизам в блоговете на всички приятели - изключително много ангажименти и работа ми се струпа...всичко е толкова шеметно и вихрено, )) Живи и здрави всички!






Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Веси, много си хубава, но
23.05.2019 20:24
Лекси не иска да ни запознае, макар че многократно го моля за това. Той сигурно ревнува, защото

Аз съм красив, аз съм учтив, аз съм галантен,
в маалата аз най- хубав съм и най- шармантен.
Жените всички луди са помен,
щастлив съм всеки Божи ден!
цитирай
2. emelika - Веселина,
23.05.2019 20:29
От усмивката ти и череши и ягоди бързат да се боядисат - взели ти червилото.
цитирай
3. valdor1355 - Веси, прищя ми се малко истинско ...
23.05.2019 20:43
Веси, прищя ми се малко истинско копърче и от лука. :))))))) И от доматките когато узреят. :))))))))
Прегръдки. :))
цитирай
4. planinitenabulgaria - Един пример от градините с домати по Софийско:
23.05.2019 20:53
Хората ги връзват за коловете с лентички от стари чаршафи. През есента като вадят коловете, преди да излезат стеблата на доматите от земята, лентичките се късат и отиват в почвата. А стеблата на доматите отиват на място, където се приготвя компост.
А сега нещо друго , свързано с последната снимка. Ако жените са красиви, когато отиват да изпратят дъщеря си на абитуриентския бал, учениците харесват и майката, вкарват я на тържеството и тя празнува с тях. Никакви щансове да я пуснат до сутринта...
Та - внимателно...
цитирай
5. toti55 - Поздрави!
23.05.2019 21:06
Ми, то и Слънцето не иска да се прибира,
виж как протяга лъчички, милото, :).
Ще я засадиш ли в градинката? Ето - :)

Да ти е светло и топло!
цитирай
6. lexparsy - Знаех си аз, че на твоя покрив се е ...
23.05.2019 21:08
Знаех си аз, че на твоя покрив се е приютил Карлсон! :-)
Тарикат е той... може да се нагледа и на зрелушките благодарение на труда ти, че и на прекрасни залези над красивите цветя в градината...
Ами за да разказва на любопитните деца, които среща по градските блокови покриви...
Винаги ни радваш Веси с дворните си красоти!
Пожелаваме и ти да почиваш и порадваш на плодовете на труда си през празниците!
цитирай
7. lexparsy - И само да те успокоя...
23.05.2019 21:34
Обещавам да не те запознавам с apostapostoloff!!!
Само да предупредя, че той ми бил завиждал че сексвам жените в блога, че и той искал така да им прави :-)
И на Карлсон ще му кажа... Но не вярвам той Апостола по покривите да ходи :-)))
цитирай
8. vesever - Апостоле, за какво ти е Лекси да ни ...
23.05.2019 21:52
Апостоле, за какво ти е Лекси да ни запознава - аз общувам приятелски с всеки добронамерен човек, тъй като такова е моето отношение към хората и всеки, който е с подобни настройки, е добре дошъл да общува с мен.
Предполагам си разбрал от блога ми, че не приемам грубо и просташко отношение и режа блогерите, които подхождат така.
Та, ако си с нормално и добро отношение, заповядай в блога ми.
Хубави празници!
цитирай
9. vesever - Елена, нали )))Е, аз не ползвам ...
23.05.2019 21:54
Елена, нали )))
Е, аз не ползвам червило, но червените ягодки и черешки си знаят красотата и вкусотата )))
Прегръдка!
цитирай
10. vesever - Валдор, ми хайде де, нали щяхме да ...
23.05.2019 21:55
Валдор, ми хайде де, нали щяхме да пием кафе на покрива..../не съм сигурна да не би да те бъркам с друга блогерка, ако е така, ще прощаваш ))
Така или иначе домът ми е отворен за всички приятели и немалко приятели от блога са ми гостували, че и не им се тръгва, все казват, че им харесва при мен...))))
Прегръдка и от мен!
цитирай
11. vesever - Коста, благодаря ти! Усмихна ме ...
23.05.2019 21:59
Коста, благодаря ти! Усмихна ме :)

Да, и аз правя компост от растителните остатъци късно на есен...имам още доста да работя по градинката, но малко по малко, ще напредвам...)

Празненството предстои, напоследък много празненства ни се събраха, все хубави поводи!
Ако ме объркат за ученичка, ще стане голяма веселба, аз обичам да веселя хората, то и името ми такова...

Когато щеркаат беше в 8. клас, трябваше да ида да взема една служебна бележка от училището и попаднах пред стаята на директорката, която реши, че съм една от новите ученички, много интересна ситуация беше ))
Хубави празници да имаш, Коста, до скоро!
цитирай
12. vesever - Тоти, така си е, Слънцето ме обича и ...
23.05.2019 22:00
Тоти, така си е, Слънцето ме обича и аз него. Питай Лекси, какви истории има, как извиквам слънцето дори когато прогнозата вещае проливен дъжд...
)))
Весело да ти е, и вдъхновено, празници са!
цитирай
13. vesever - Лекси, тази вечер успявам да вляза ...
23.05.2019 22:05
Лекси, тази вечер успявам да вляза като хората в блога, напоследък никва ме няма....
И понеже знаеш, вдъхновението е голямо, реших да споделя някоя от малките ми красоти...
А с Карлсон сме приятели ;))
Лятно време се печем на покрива, често се любуваме на залеза...
Живот си живеем, да знаеш ))
Е, истината е, че сред многото работа трябва да има мигове за вдъхновение и отдих и радост...

Ами, за Апостола не го познавам, но както и по-горе му написах, всеки, който общува нормално и смислено, е добре дошъл ))
Предполагам, че се майтапи в коментар - всеки има своя начин на комуникация и се надявам да няма нещо негативно
А за някакви други по-особени желания, предполагам е ясно и за него, че не съм по тази част. Но да си кажем по някоя добра приказка с приятели - винаги съм ЗА.
цитирай
14. krassko - Видях че имаш и смокиня в градината :)
23.05.2019 22:06
Обичам сладко от смокини, но вече ни ми дават.

И нищо не каза за градушката, явно те е подминала като гледам снимките,
но все пак не предизвиквай боговете, през следващите два дни
прогнозата е отново за градушки при теб...
цитирай
15. vesever - Краси, и аз обичам сладко от смок...
23.05.2019 22:18
Краси, и аз обичам сладко от смокини, баба едно време правеше прекрасно сладко...
аз пък утре ще опитам да направя сироп от бъз, тъкмо ще търся рецепта...не съм записала бабината рецепта, бях дете и не съм предполагала, че след години ще искам и аз да правя от нейните рецепти...

Ами, градушка имаше, но аз бях в града и като се прибрах, децата ми показаха снимки, към 2 см. побеляло пред входната ни врата...всичко се беше стопило, докато си дойда, а на снимката с доматките отблизо се вижда леко чукнато, ако се загледаш...но слава Богу, нямам сериозни поразии, всичко като цяло е здраво...имах само малко начупени клони и нападали листа навсякъде...
Мисля, че Бог ибича градинарките като мен и по някакъв чуден начин пази градините ни, въпреки, че градушката е била сериозна...
Хубави празници да имаш, Краси!
цитирай
16. hloris - Здраво,Веси! :)
23.05.2019 23:18
Все едно си на някаква си друга географска ширина....всичко вече е вързало плод!
Аленее,червенее,чак устата ми се напълни със слюнка...а при мен ягодите все още цъфтят,
доматите са на разсад,с(както и пипера....от утре ще запретвам ръкави,и се потопявам в моята градинка....много свежо и цветно е при теб...и Слънчо те обича явно!
И при мен настана голяма обърквация тази пролет....повече съм по паветата,отколкото в градината,но с тези градушки...но....ще се справя!

Обиците са ти фърст определено!
Най-прекрасните...и вкусни!

Дерзай,Веси, и да ни зарадваш с още много твои дворни прелести!
Аз напоследък едвам успявам да се наспивам!
И съм последна от всички градинари около мен,но...ще наваксвам!
Успех във всички твои начинания...нека късметът да не те изоставя!
И весели,и щастливи празници!
Аз ще ги посрещам в градината....работа ме чака.Много при товА!
Топли прегръдки от мен!
цитирай
17. vesever - Тони, благодаря ти! ...
23.05.2019 23:36
Тони, благодаря ти!
Вярно при мен сякаш по-рано разцъфтява всичко, ами...в болярския край, трябва да има някаква привилегия ))
Шегувам се за последното, но наистина земята ни е прекрсна, плодородна, свежа, много съм щастлива, че я имам!
И ти да имаш успехи и в градината, и във всички начинания...и вдъхновението да не те напуска, без него не може да стане нищо ))
Радвам се, че оценяваш обеците ми - фешън са, нали )))
Прегръдка и от мен, и да имате слънчево лято!
цитирай
18. valdor1355 - Аз съм, Веси. :) Ще дойда някой ден и ...
24.05.2019 01:00
Аз съм, Веси. :) Ще дойда някой ден и ще стоим на покрива като Котки. :)
цитирай
19. barin - Всичко си върви в твоята градина, ...
24.05.2019 05:54
Всичко си върви в твоята градина, еси. А и поздравът накрая е Epica е подходящ. Отдавна не бях си ги пускал.
Поздрави!
цитирай
20. emi1ts - Красота
24.05.2019 08:05
и свежест има в твоите картинки и градински истории!:)Благодаря!Черешите и ягодите са любими плодове и за мен.С пожелание за богата реколта тази година Веси!Светъл празничен ден днес!
цитирай
21. nedovolen - Накратко - всичко е точно! Като в ...
24.05.2019 08:29
Накратко - всичко е точно! Като в Божествен дом, може да поошлайфаш всеки агроном.
:)))
цитирай
22. katan - Истинска наслада за очите и душата, Веси!
24.05.2019 09:41
Всичко е в всичко е в цъфтеж, растеж и е богатство!
Снимките са красиви, червени и сладки:).
Бижутата - очарователни!
Карлсон и фотограф ли го направи:)?!
Умееш ги тези работи:), чаровнице!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
цитирай
23. troia - Веси,
24.05.2019 10:41
при теб има вече свежи плодове за една вкусна плодова салата със сметана или ванилов сладолед...Направо се размечтах.:)
Обичките ти са страхотни.:)
Честит празник! Слънчев ден и много усмивки!
цитирай
24. vesever - Валдор, бива, бива, да си стоим като ...
24.05.2019 11:45
Валдор, бива, бива, да си стоим като Котки, като имаш път насам, идвай ))
На покрива обичам да се пека през лятото...))
цитирай
25. vesever - Иване, благодаря ти! И аз отдавна ...
24.05.2019 11:49
Иване, благодаря ти!
И аз отдавна не бях ги пускала, снощи случайно ми дойде в настроението, а тази песен ми е много съкровена...
Поздрави!
цитирай
26. vesever - Еми, благдоаря ти! Дай Боже да ...
24.05.2019 11:51
Еми, благдоаря ти!
Дай Боже да имаме добра реколта навсякъде, и да спрат градушките. За големите земеделци може да е пагубно.
Да пази Бог Земята ни!
цитирай
27. vesever - Ники )) вдигна ми самочувствието, ...
24.05.2019 11:53
Ники )) вдигна ми самочувствието, оценявам мнението ти и ти благодаря )
Аз съм самоук "агроном"...но удоволствието и вдъхновението са голям човек, нали )))
цитирай
28. vesever - Кате, благодаря ти! Обичам да си ...
24.05.2019 11:57
Кате, благодаря ти! Обичам да си създавам веселби, а на покрива е супер ))))
С Карлсон си купонясваме както ни душа иска ))))
Честит празник и от мен, Кате!
Прегръдка!
цитирай
29. vesever - Кати, мног ми е хубаво, че мога да ...
24.05.2019 11:58
Кати, мног ми е хубаво, че мога да произведа голяма част от храната натурално..а има хора по селата, които всичко си произвеждат...наистна е благодат...
Прегръдка от мен, и да ти е хубав празника!
цитирай
30. zax - Честит празник Веси.
24.05.2019 20:10
Честит празник Веси.
цитирай
31. vesever - Благодаря, Заксън!...
24.05.2019 22:11
Благодаря, Заксън!
И на теб честит празник и добрини да те спохождат!
цитирай
32. vedrina - !!!
29.05.2019 14:27
Вълшебно - прекрасна градинка...!!!
цитирай
33. vesever - Благодаря ти, Ведрина!
30.05.2019 20:22
Благодаря ти, Ведрина!
цитирай
34. krassko - Как е сега градината?
03.06.2019 21:44
Няма ли поражения от дъждовете. Казват че Янтра придошла, но ти си нависоко...
Все пак се притесняваме.
Поздрави!
цитирай
35. vesever - Краси, градината е удивително д...
03.06.2019 22:54
Краси, градината е удивително добре, явно наистина Господ я пази. През уикенда ще трябва да оплевя, но това не е нещо необичайно. Тази година плевя по-често от други години, заради многото дъждове...

Наложи се да си прокопая канал на границата със съседите, защото водата от техния дренаж тече в градината ми, право в ягодите. Чиста вода е, но количестовото е убийствено за малките крехки растения.
Снощи по тъмно копах, след като се прибрах, под дъжда, копях и пях, и цялата станах в кал ))) но каналът е готов и ягодите ще оцелеят.
Всичко е наред. Само работата ми е в повече, както обикновено...но се справям.
Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4060708
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16016
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол