Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2020 11:29 - В ДНЕШНИЯТ ДЕН
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 308 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

БЛАГОСЛОВЕН ДА Е ДЕНЯТ НИ !
В ДНЕШНИЯТ ДЕН ДА СЕ ПОМОЛИМ

Молитва към св. Йоан Предтеча

Кръстителю Христов, проповедниче на покаянието!
Не презирай мене, който се кая,
но заедно с небесните воинства моли се на Господа за мене недостойния,
който паднах в много грехове и се измъчвам от бурните помисли на моя ум.

Изпълнен съм със зли дела и няма край моят греховен навик, умът ми е прикован към земните неща.
Що да правя, не зная, и при кого да отида, за да бъде спасена душата,
освен при тебе, свети Йоане, едноимен на благодатта,
защото зная, че ти пред Господа след света Богородица си най-велик измежду всички родени на земята.
Ти се удостои да се докоснеш до главата на Царя Христа Божия Агнец, Който взе греховете на света,
моли го за моята грешна душа,
та поне отсега да понеса благото Му иго и да получа наградата с последните.

О, Кръстителю Христов, досточтими Предтече, последни пророче,
първи мъчениче, наставниче и учителю на чистотата и ближни Христов приятелю!
Тебе моля, при тебе прибягвам: не ме отхвърляй от твоята закрила,
но подигни мене, падналия в много грехове.
Обнови душата ми чрез покаяние, като с второ кръщение.
Очисти мене осквернения от греховете
и ми помогни да вляза в небесното Царство, дето нищо нечисто не влиза. Амин.

image




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Благословен да е денят на св.Йоан Предтеча и Кръстител Христов!
07.01.2020 16:02
Благословен да си и ти, Иво!
Честит имен ден!
цитирай
2. ivoki - katan
07.01.2020 16:11
katan написа:
Благословен да си и ти, Иво!
Честит имен ден!

Благодаря Ви !
Аз празнувам на 19 октомври в денят
на патронният ми светец св. Иван Рилски
Чудотворец.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3801128
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031