Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2018 08:00 - АЗ СЪМ СИ ЦЯЛА АРМИЯ
Автор: bojo12345 Категория: Регионални   
Прочетен: 858 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


АЗ СЪМ СИ ЦЯЛА АРМИЯ, ГЕРБ МАФИОТСКИ ЛАЙНА! ЩЕ МЕ СМАЧКАТЕ? КУРА МУ ЯНКО!
герб мафияДобро утро, войник!, си казваш всяка сутрин години наред.

Какъв ти войник? Аз съм си цяла армия!

Всеки ден от години наред ГЕРБ Мафията не само се е прицелила в теб, не само брутално и ежедневно те тероризира, но и с наслада се гаври.

Защото институциите в държавата са превърнати в РЕПРЕСИВНИ ЧУКОВЕ срещу всеки, който е в „списъка“ на „гадовете“, които вадят истината за мафиотската власт, която ни управлява.

Започна се от поръчките.

Предупреждения.

Сплашвания.

Сугестиране и психически терор „сещай се, снахо“.

Поръчки за физическо ЕЛИМИНИРАНЕ!

На това място ще го кажа в прав текст: в тази държава – кочина, т.нар. мутри са с неизмеримо повече чест, отколкото „белите якички“ в Мафиотската Власт, и прихващат повечето от тези поръчки, предупреждавайки ме предварително.

Не можеш да се оплачеш никъде: МВР, ДАНС, прокуратура – са с ТЯХ, ПОРЪЧКАДЖИИТЕ!

И понеже сама съм си цяла армия, оцелявам.

Преминава се към второ „ниво“.

Съдебна разправа.

Завеждат се десетки дела срещу сайта ми АФЕРА и лично срещу мен. Все от слуги на Властта. С исковете за десетки хиляди левове.

Всички са обидени от Истината.

Печелят по поръчка. Съдебните дела във варненска феодална съдебна околия са предварително предначертани.

Целта – да ме унищожат финансово, психически, наказателно.

Нямаш право да излезеш от КОРУМПИРАНАТА варненска съдебна феодална околия. Трета инстанция – нанай!

СИМБИОЗНИТЕ магистрати не си дават отводи, нагло те гледат в очите и те опраскват с лиги по устата от удоволствие.

Тук – таме – има изключения, които моментално са „поправени“ на следваща инстанция – която е пак в същата варненска феодална съдебна околия.

Тук – Власт, МВР, ДАНС, прокуратура и съд са от една порода – корупцията само я „миришат“. Преди да я лапнат.

И това обаче не ме спира. Ти да видиш и „лудата“!

А „нивото“ на последната съдийка, плюнчейки се върху името ми, е… че в съдебно засадение /?!?!/, облечена в съдийската си тога, преспокойно си вади … смартфона /?!???!/, за да проверявала и да прочете какво и назидава една дежурна по съдене „страна“ колко отвратителна е АФЕРА и Веселина Томова.

Делата – предизвестени, магистратите – обезличени в ЗАВИСИМОСТИТЕ СИ, но … всичко е точно, важното е да и ебем майката на Веселина Томова!

Но и това не стига.

Минават на трето „ниво“. С бухалките от НАП.

Едно мръсно, мерзко, гербаджийско лайно пише пасквил – „сигнал“ до Главния прокурор и хоп! – моментално цялата репресивна машина се задейства против АФЕРА и Веселина Томова.

Почват я с проверки като физическо лице.

Пасквилът на мерзкото гербаджийско лайно е толкова потресаващо неграмотен, измислен и смешен, че не си струва да бъде коментиран, но въх, мари майко, ами писан е до Главния прокурор…

И се почва – няма ден без да те мачка репресивната им машина. Целта – да станеш на кайма.

Едната им ръка не знае какво прави другата.

Докато те проверяват от … НАП – Добрич, от НАП – Варна, те канят да декларираш данък за … 13,50 лв., свързан със собственост на починалата ти майка, която три години си гледала на легло.

Впрочем, факт, обект на проверката от НАП – Добрич.

Отиваш надлежно обаче в НАП-Варна, откъдето са те поканили да декларираш фамозната сума от 13,50 лв.

Там ти викат, добре, ама ще ви направим два акта. От какъв зор, щом са те поканили и ти доброволно си отишъл, от какъв зор те размотават два часа, защото „системата ни работи бавно“, от какъв зор ти мигат притеснено в очите на парцали, от какъв зор тичат при шефката си, защото „онази жена ПО СПИСЪКА“ дошла, не е ясно…

Акт ли ще пишете? Ами пишете, бе, така са ви поръчали! Няма да ме съборите!

Всички иначе ЗНАЯТ, ЧЕ Е ПОРЪЧКА. Наясно били.

Е, и?

Вместо да проверяват онова миризливо гербаджийско лайно, използвано за да пише пасквили, което ако разровят ще мирише трайно, вместо да проверяват мафиотските властови ЛАПАЧИ и магистратите, и ченгетата им, и прокурорите им, стъпчи АФЕРА и Веселина Томова.

Е, и?

Аз ли ходих на Бора – Бора, или на Сейшелите? Аз ли трупам пачките под дюшека или в офшорка? Аз ли крадох от тази държава? Или управляващите от ГЕРБ и техните чадъри от прокуратурата, съда, МВР и службите?! Докато те крадат и придобиват от корупция, аз продавам бащините си имоти, за да работя! Защото на мен никой не ми пълни гушата с реклами от Мафиотската власт!

Всеки ден ще е така. До победата над АФЕРА и Веселина Томова.

Ножът ви е дървен, обаче.

Защото аз съм си цяла армия. И нямате и хабер каква ЗАЩИТА имам!

Ще ме смачкате?

Кура му янко.

Когато обаче дойде моето Време, защото последните винаги стават първи, Бог да ви е на помощ!

Веселина Томова



Гласувай:
4



1. saankii - :)))))...хихихи...ли...
19.09.2018 09:56
защото последните винаги стават първи,
цитирай
2. bojo12345 - На 1: Май вече бие 12-ият кобен час!
19.09.2018 10:57
Да става юнакът и да срази престъпната власт.
цитирай
3. kvg55 - bojo12345,
19.09.2018 11:59
Необходимо е да се въоръжаваме.
цитирай
4. bojo12345 - На 3: само за вярата бронебойни патрони няма открити!
19.09.2018 23:26
Няма открити!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojo12345
Категория: Политика
Прочетен: 3629109
Постинги: 1932
Коментари: 4403
Гласове: 18518
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031