Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 18:17 - КОГАТО БОЛЕСТ НИ НАЛЕГНЕ ДА СЕ ПОМОЛИМ.
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 878 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Господи, Боже мой, виках към Тебе, и Ти ме изцели. (Пс.29:3)

Господи Иисусе Христе, Спасителю наш,
От любов към човеците Ти слезе на земята, за да спасиш погиващите.
Ти с милостива ръка изцери болестите и немощите на тези, които потърсиха Твоята божествена помощ, възвърна здравето им, недъзите им премахна и им дари живот.
Преголямо е Твоето човеколюбие, всемилосърдний наш Господи.
Затова и аз обръщам сърцето си към Тебе и със смирение Те моля да ми помогнеш и да ми възвърнеш здравето.Зная,Господи, че не всякога ти бях признателна и благодарен за здравето, което Ти даром ми даваше. Често те забравях и към Твоя дар бях небрежен.. Но Ти не ми зачитай неразумието.Моля Те умножи Твоята благост и не по заслуга, а по милост ме дигни от леглото на страданието и на мъката, а аз през всичките дни на живота си ще прославям Твоята чудна сила и ще изпълнявам Твоя свят закон.Моля те, помогни ми да изтърпя болките, които изпитвам, смили се над моята немощ, не допускай сърцето ми да се огорчи, или душата ми да се смути и да възроптае. Дойди, Господи, при мене, угаси огъня, който ме мъчи,
повдигни ме, за да тръгна подире Ти и да бъда жив сега и във вечността. Амин!

image

image

 






Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3802200
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031