Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2021 21:47 - Опустошение – цитати https://neverojatno.wordpress.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 498 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Опустошение – цитати

04 петък сеп. 2020


Делян Пеевски: „Искам да благодаря на всички протестиращи, на Отровното трио и най-вече на г-н Христо Иванов, че успяха да намерят начин да разклатят това правителство на мутрите. Ние дълги години бяхме принудени да делим власт и пари с тях, само защото заблуденият български народ гласуваше за ГЕРБ, но сега имаме шанс да си върнем България. Благодарение на брилянтната акция с превземането на Росенец, ние сме на път срещу един плаж, да получим цялата държава. Самозабравилото се управление на мутрите беше на път да смаже ДС и да наложи за пръв път в световната история диктатура на мафията. Благодарение на всички Вас, които в битката между мутрите и ДС избрахте ДС ние ще успеем да си възвърнем изгубените позиции във власта и няма да допуснем повече появата на грешки като Борисов и неговото управление. Дерзайте и ОСТАВКА.“

Бойко Борисов: „Използвам възможността да се обърна към протестиращите. За бога братя не протестирайте. На път сте да разрушите живота на много хора, които намериха подслон и сигурност при моето управление. Аз дадох хляб на много хора, при мен се стекоха хора от всички партии и аз на никого не съм отказал нито пари, нито постове, достатъчно беше да са прости, алчни и верни, за да получат това, което никога, никъде и от никого нямаше да получат. Погледнете председателя на парламента, погледнете министрите ми, погледнете хората около мен и ще се убедите, че без мен всички тези хора, щяха да бъдат тъпкани, мачкани и унижавани до края на живота си, без да имат възможност да вкусят сладоста от живота. Вие сте умни и красиви, защо искате да им отнемете това, което вие самите сте получили даром от природата, позволете им поне малко да се чувстват като вас. Аз съм раздал много пари, но винаги е било по братски, колкото съм отделил за себе си, толкова съм дал и на другите. Бях стъпил на врата на Доган, на Пеевски, на ДС, бях ги наврял в Росенец, а вие разрушихте затвора им и ги пуснахте на свобода. Падна ли аз, идват те, ако щете вярвайте. Казвате, че съм откраднал много пари, но не казвате колко пари е откраднал Доган, колко Пеевски, при все, че Доган сам преди много време ви обясни за обръчите от фирми. Кажете ми сега вие, как да се бориш срещу враг с пари, ако нямаш пари? Затова вземам, защото без пари борбата е обречена и ДС ще продължи да изцежда вашите пари, сили и живот. Затова и ме подкрепя Запада, защото друг няма, който да може да се справи с ДС. Аз съм за ДС това, което бяха приготвили да бъде за мен Пеевски, като шеф на ДАНС, но тогава българският народ ме спаси и ми даде шанс да се справя с този стар октопод. А сега, когато бях на крачка от окончателния им разгром, искате да ме предадете в пастта на звяра. Ето аз ви казвам, нека този протест да направи партия, готов съм да фалшифицирам следващите избори в нейна полза, но такава партия, дори наченка на някаква идейна организация , няма. На кого тогава да дам тази Оставка? На Пеевски? Разберете, че докато имам власт и пари, мога да се боря с тях, едното да ми лисва и край с мене. Преди време бях казал, че аз съм прост и вие сте прости, и затова се разбираме, но има и още, аз съм алчен и вие сте алчни, и затова не се разбираме. Но дори и сега не оставам без надежда, че ще мога да продължа борбата с ДС. Вярвам, че има реален шанс Слави да отнеме електората на БСП и така в Парламента да влезем ГЕРБ, Слави и ДС. И при такъв развой на нещата е много вероятно управлението да бъде в стил „Шоуто на ГЕРБ“, та да видите има ли такава държава, нема ли!“

Отровното трио: „ОСТАВКА! МУТРИ ВЪН! Ние се борим с мафията и я уплашихме още от самото начало, това никой не може да не ни го признае. Още първите дни ни предложиха да ни купят, но ние устояхме. Не се поддадохме на предложение, на което не можеше да се откаже, защото сме твърдо срещу мафията. Но в същото време няма да я предадеме и никога няма да разберете, кой ни предложи пари, защото така. С мафията шега не бива, нейните лични данни ще ги опазим в тайна, както изисква конституцията. Но в същото време искаме да предупредим всички, които са срещу протеста, че имаме инструментите да разкрием личните им данни, да ги направим достояние на всички и да ги предадем на народния съд на протеста. Правили сме го и ще продължаваме да го правим, Който не е с нас, който е срещу нас, ще се разправя с нашата тълпа. Питат ни кои сме ние. Опитват се да внушат, че ние сме лидерите на протеста, искат да преговарят с нас. Разберете веднъж и завинаги, ние сме лицата на протеста, лидерите са другаде, няма да ги видите, нито пък ще ви разкрием техните лични данни. Ние сме отровата на протеста, ние сме отровното трио и се гордеем с това. Нашата цел и ние никога не сме я крили е да отровим този протест, да го озлобим, да изкараме на повърхноста вековната злоба на роба. И за тази си цел, както е казал Левски – „Не отказваме помощ и от Дявола.“ И мисля, че успяхме. Толкова страх, гняв, кръв и насилие не е имало отдавна по жълтите павета, но сме жадни за още. Отровата в нас е безкрайна, самата ни кръв е отровна. Пиатат ни какво искаме, какви цели имаме и за какво точно се бориме? Ние имаме една цел – ОСТАВКА! И там свършва всичко, той пада, друг ще го смени и толкоз. Какво тук значи някаква си личност? Ние не мислим какво следва, отровата не мисли, тя действа. Но не мислете, че някъде някой не мисли и не крои планове, бъдете спокойни за това, има кой да мисли. От тълпата се иска само гняв, злоба и кръв, за да постигнем заветната цел – ОСТАВКА. Това е задачата на Отровното трио, а не да мисли за после или да предлага някакви алтернативи. Разделяй и злобей – ОСТАВКА!“




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19696076
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031