Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 18:41 - ЗА ПЛЕТЕНИЦАТА ОТ ДУМИ И ...ОЩЕ НЕЩО.
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1218 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Един "анонимен" ми написа:
     "Пожелавам също успех в плетеницата от думи.. мисли."
      Замислих се.......
      Какво представляваме ние, с  нашето тяло ум и душевност ? Не представляваме ли плетеница от мисли, емоции, чувства изразени с думи ? И преди бях публикувал мисли и стихове за "лесните"и "мъчните" хора. Първите са лесни, защото нямат свое мнение, водят се по мнението на околните, на медиите, по директните внушения и лесно се потдават на манипулация.Те изпадат в стрес пред инакомислещите, които  излизат от стандартите и релсите на рутината. Наричат ги как ли не. Защото е много уютно да живееш в един свят, който ти е познат и предвидим. Вторите са с креативен ум  и търсят новите неща, не избират отъпкани пътеки, умеят да рискуват и проправят нови пътища. На тях дължим еволюцията и прогреса на този свят. Рядко, техните мисли се приемат радушно, защото в релсите на ежедневието сме лишени от от гледките, които ни предлагат стръмните пътеки водещи към върха на прогреса и развитието. Казно е , че никой не може да стане светец в родното си село. Защо ? Защото "лесните" хора, винаги се ровят в миналото, за да намерят нещо, с което да обезличат онова, което извисява "мъчните" хора,  над тях самите. Те харесват шлифованите диаманти, полирани и лъскави, но нямат очи за да видят самобитната красота на нещата от природата. Така "полират" и собственият си мозък, а именно в гънките му се крие истината.......



Гласувай:
5



1. анонимен - Този анонимен бях аз- Тази Която. . ...
30.09.2012 19:15
Този анонимен бях аз- Тази Която.. Всичко, за което писахте тук го изживявам ежедневно.. И зная трудността на трънливите пътеки. Но именно те са моето спасение.. Благодаря;
цитирай
2. ivoki - НЕ ЗНАМ,
30.09.2012 19:27
коя си и не искам да знам. Тук не съм за да правя запознанства и контакти, не е сайт за запознанства и за това съм тук. Просто пиша и споделям мисли. Който иска нека да чете. Който иска да коментира. Все ще е от взаимна полза. Благодаря, че ме четете.
цитирай
3. анонимен - Просто така съм се кръстила, за да ме ...
30.09.2012 19:45
Просто така съм се кръстила, за да ме познавате сред другите анонимни... И макар да ненавиждам анонимността, признавам, че в случая е най- прекрасното нещо. Чувствам се уютно сега при вас и ако позволите, пак ще споделям моите си мисли.. Някога пак. Приятна вечер;
цитирай
4. ivoki - ЗАПОВЯДАЙТЕ !
30.09.2012 20:04
анонимен написа:
Просто така съм се кръстила, за да ме познавате сред другите анонимни... И макар да ненавиждам анонимността, признавам, че в случая е най- прекрасното нещо. Чувствам се уютно сега при вас и ако позволите, пак ще споделям моите си мисли.. Някога пак. Приятна вечер;

ПИШЕТЕ, КОМЕНТИРАЙТЕ. И АКО НЕ Е НЕЦЕНЗУРНО ВИНАГИ ЩЕ ГО ПУБЛИКУВАМ, НЕЗАВИСИМО ДАЛИ МИ ХАРЕСВА ИЛИ НЕ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3823865
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930