Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2014 11:22 - И това доживях ..... и какво още ще следва ?
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2122 Коментари: 9 Гласове:
15

Последна промяна: 03.05.2014 11:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗАПОЧНАХА ДА МИ ИЗТРИВАТ И ПОСТИНГИТЕ ....... И....КАКВО ОТ ТОВА?

"НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ!"

ИМА И ДРУГИ БЛОГОВЕ.


image






Гласувай:
15



1. ivoki - АКО ИМА ПРОБЛЕМ СЪС СОФТУЕРА И ИМА ...
03.05.2014 11:40
АКО ИМА ПРОБЛЕМ СЪС СОФТУЕРА И ИМА БЪГОВЕ / НАДЯВАМ СЕ ДА Е ТАКА, ЗАЩОТО ВЯРВАМ В ДОБРОТО НАЧАЛО ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК/ МИСЛЯ, ЧЕ Е ПО ДОБРЕ ДА СЕ ПОЛУЧАВА ПОСТИНГ ОТ МОДЕРАТОРИТЕ , КОЙТО ДА ОБЯСНЯВА ПРОБЛЕМА. АКО НЕ Е ТАКА , СТАВА МИ ТЪЖНО ЗА ТЕЗИ КОИТО ГО ПРАВЯТ , ЗАЩОТО В НАПИСАНОТО ОТ МЕН ИМА САМО ДОБРОЛЮБИЕ.
МИРЪТ ДА Е ВЪВ ВАС !
цитирай
2. vilish - (bow) !
03.05.2014 11:43
Разтърсващ текст ... И този глас - незабравимата и невероятна Едит Пиаф...
цитирай
3. ivoki - САМО ПЕСЕНТА ЛИ ЗАБЕЛЯЗА ?
03.05.2014 12:04
vilish написа:
Разтърсващ текст ... И този глас - незабравимата и невероятна Едит Пиаф...


ТЯ БЕШЕ САМО ЗА ФОН.....
цитирай
4. vilish - САМО ПЕСЕНТА ЛИ ЗАБЕЛЯЗА ? ТЯ БЕШЕ ...
03.05.2014 14:14
ivoki написа:
САМО ПЕСЕНТА ЛИ ЗАБЕЛЯЗА ?
ТЯ БЕШЕ САМО ЗА ФОН.....

Разбира се, че забелязах и всичко останало. Не коментирах, тъй като силно се надявам проблемът да е със софтуера ...
Сигурна съм в ДОБРОЛЮБИЕТО, мотивиращо те за постингите и благодаря от сърце !!! Научих много от тях ...
Духовността ни прави ЧОВЕЦИ!
"НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ!" (y)
цитирай
5. emi1ts - Mного силно!
03.05.2014 20:30
и мъдро послание!
Ако искаш обаче да те догонят повече хора
ще трябва според мен да се има предвид
скоростта:)
Оправи ли се проблема?
цитирай
6. flymore - Това не бива да се случва!
03.05.2014 21:34
Не ми е приятно, че се губят постинги. При мен се случва често - менията, които пиша в друг блог, да излизат от анонимен. Вероятно е бъг.
Мисълта е силна - "Не се гаси туй що не гасне!"
Едит е класика...

Надявам се да нямаш повече подобен проблем!
Лека вечер, Иво!
цитирай
7. kairos - А аз забелязах друго
03.05.2014 22:23
Съжалявам, че не пиша по проблема с изчезналите ви постинги (надявам се той да е решен), но ми стана по-интересно написаното на снимката със залеза. :) В първия момент ми хареса много. След това обаче се замислих... Ако всеки реши, че е по-добре да продължи напред и да не поглежда зад себе си, защото този, на когото е нужен така или иначе ще го намери, то тогава не излиза ли, че всички ще вървим сами нуждаейки се от някого... И така след краткия ми размисъл написаното ми се вижда по-скоро тъжно.
цитирай
8. ivoki - За мен, за да пиша е важно само това, ...
03.05.2014 22:35
За мен , за да пиша е важно само това, че ме четете!

Не знам какво се е оправило и какво не, но продължава да изчезват гласове и и коментари.
цитирай
9. ivoki - Съжалявам, че не пиша по проблема с ...
03.05.2014 22:43
kairos написа:
Съжалявам, че не пиша по проблема с изчезналите ви постинги (надявам се той да е решен), но ми стана по-интересно написаното на снимката със залеза. :) В първия момент ми хареса много. След това обаче се замислих... Ако всеки реши, че е по-добре да продължи напред и да не поглежда зад себе си, защото този, на когото е нужен така или иначе ще го намери, то тогава не излиза ли, че всички ще вървим сами нуждаейки се от някого... И така след краткия ми размисъл написаното ми се вижда по-скоро тъжно.


Не се ли раждаме и умираме сами. Колко са миговете в живота ни, когато не сме ????
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3824884
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930