Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2013 00:52 - СТЪПКИ В ПЯСЪКА
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3510 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Ровейки се в нет пространството  и в контактите си с много хора постоянно слушам и чета как хората са недоволни от всичко и как дори православни християни упрекват Бог за какво ли не. И то без да се замислят , че всичко което имаме и получаваме го дължим единствено на Него.
     Спомних си една стара приказка и реших да я споделя:


image

    Един човек сънувал, че върви по морския бряг заедно с Бога. Той видял живота си като следи от нозе по пясъка – неговите и тези на Бога, винаги едни до други. Натъжил се, като забелязал, че през най-трудните мигове на живота му в пясъка оставяли следи само един чифт нозе – дълбоки, под голяма тежест.

Човекът попитал Бога:

-Не ми ли обеща, че ако ти дам сърцето си, ще бъдеш с мен през целия път? Защо виждам само едни следи през най-трудните си времена?

Бог отвърнал:

-Безценно мое дете, Аз те обичам и никога няма да те оставя. Когато ти беше в изпитания и страдания – там, където виждаш следи само от едни нозе – тогава аз те носех на ръце.

     Нека преди да съдим да се замислим от какво сме недоволни , дадохме ли всичко от себе си, и да благодарим за всичко, което имаме.







Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3838720
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930